miercuri, 25 noiembrie 2009

Lasă-mă să-ţi fiu alături


„N-am ştiut că ai putea avea nevoie de mine, pentru că întotdeauna am fost pe-aproape...dar nu îndeajuns încît să înţeleg că pentru a te face fericit e nevoie de atît de puţin…
Nu credeam că ai putea avea nevoie de susţinere, cînd tu erai cel ce mă susţinea, eu reprezentam partea slabă, pe cînd tu…
Pe cînd tu te-ai trezit neajutorat… Neglijat… Uitat…Într-un cuvînt absolut singur…
Nu încerc să caut vinovaţi… Toţi ne facem părtaşi la ce se întîmplă în jurul nostru…
Stiu, acum e partea cea mai grea… Incertitudine, îndoieli,temeri… Nu ştiu cum e, nu ştiu încă… Dar am să aflu… pentru că am decis să-mi fac şi eu Testul..
Da testul la HIV.
De fapt,nu încerc să înţeleg, pentru că nu trebuie să fac nimic decît să-ţi fiu alături…
Atît de simplu… Ah! Să fi înţeles de la început…”

Scapă de incertitudini! Fă-ţi testul HIV!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu