joi, 4 februarie 2010

Ne-am născut acasă...

M-am trezit de dimineaţă... Am privit lucrurile din jurul meu.
Erau exact cum le lăsasem de cu seară: cărţile pe masă, creioanele-n cutie, o geantă pe podea...
Nu-mi aminteam unde-am lăsat papucii...
Da, papucii cred că "au avut de suferit"  o mutare stranie în urma mişcării de rotaţie...
Îi găsesc de partea cealaltă a patului...
Cu siguranţă se întâmplă lucruri inexplicabile noaptea ( ca şi ziua, de-altfel)...
Mă mir cum de mai putem afirma că "mergem"  atunci când Pâmântul e-un carusel ce ne-nvârte cu o viteză ucigătoare. Cu siguranţă stăm pe loc, iar lucrurile se mişcă în jurul nostru...
Suntem călători?... Reuşim să parcurgem, în timp de un an, patru anotimpuri, iar în timp de 24 de ore- o zi şi o noapte...
Şi totuşi, ironia sorţii - ne trezim în acelaşi loc în care ne culcasem cu o seară înainte...
Deşi "călătoria" noastră ţine de secole,
şi deşi Pământul se-nvârte mereu ... ne-am născut acasă... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu